بهترین دکتر ایمپلنت در اصفهان

ایمپلنت یک روزه در اصفهان

آیا به دنبال راهی برای جایگزینی دندان های پوسیده یا افتاده خود هستید؟ آیا احساس می کنید که دندان های از دست رفته تان باعث مشکلات جدی در زندگی و کم شدن اعتماد به نفستان می شوند؟ اگر پاسخ شما مثبت است، ایمپلنت فوری دندان می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این روش جایگزینی دندان، برای افرادی که دندان های خود را به هر دلیلی مانند ضربه، بیماری، یا سن، از دست داده اند و می خواهند در کوتاه ترین زمان جای خالی آن ها را پر کنند،مناسب است. در این مقاله، به بررسی روش ایمپلنت فوری دندان، انواع آن، فواید و معایب آن، و نحوه مراقبت از آن پرداخته خواهد شد.

آیا در یک روز میتوان ایمپلنت انجام داد؟

اصطلاح “ایمپلنت فوری” به نوعی از کاشت ایمپلنت اصفهان اشاره دارد که در آن ایمپلنت در عرض یک روز و چند ساعت قرار داده می شود. با این حال، برای اینکه بتوان از این روش استفاده کرد، باید شرایط خاصی فراهم شود. در مواردی که شرایط جراحی مناسب باشند، متخصص دندانپزشکی می تواند با استفاده از تکنیک های مناسب، ایمپلنت را در عرض چند ساعت، قرار دهد. اما در برخی موارد، نیاز به فرآیندهای قبلی مانند درمان عفونت، ترمیم بافت ها و یا افزایش استحکام استخوان قبل از ایمپلنت گذاری وجود دارد که ممکن است زمان بیشتری را نیاز داشته باشد. بنابراین، برای تعیین اینکه آیا ایمپلنت فوری برای شما مناسب است یا خیر، بهتر است با متخصص دندانپزشکی در اصفهان (دکتر حمیدرضا حامدی) مشورت کنید و شرایط جسمی و دندانی خود را ارزیابی کنید.

کاشت ایمپلنت فوری در اصفهان

ایمپلنت فوری و یک روزه اصفهان

استفاده از تکنولوژی ایمپلنت فوری، روشی جدید در کاشت ایمپلنت در اصفهان است که با استفاده از آن، جایگزینی دندان ها با ایمپلنت ها در یک مرحله و در کمتر از چند ساعت انجام می شود. در این روش، فرآیند “بارگذاری فوری ایمپلنت” استفاده می شود که به این معناست که پروتز های دندانی بلافاصله پس از قرار دادن ایمپلنت، بارگذاری می شوند.

این روش برای بیمارانی که دندان هایشان شکسته شده یا به دلابلل دیگری ا دندان هایشان را از دست داده اند، گزینه مناسبی است. با توجه به اینکه هیچ کس نمی خواهد بدون دندان باشد، ایمپلنت فوری می تواند راه حلی سریع، با هزینه مناسب و ماندگاری دائمی باشد.

بهترین متخصص ایمپلنت اصفهان

برای استفاده از این روش، بعد از ارزیابی دقیق و تشخیص موارد مناسب، بهترین متخصص ایمپلنت اصفهان می تواند بلافاصله پس از جراحی کشیدن دندان، ایمپلنت را قرار دهد. این روش باعث می شود که فرآیند جایگزینی دندان ها با ایمپلنت ها در کمترین زمان ممکن انجام شود و برای بیمارانی که به دنبال راه حل سریع و دائمی هستند، گزینه مناسبی باشد.

مراحل کاشت ایمپلنت دندان یک روزه

مراحل کاشت ایمپلنت دندان یک روزه دارای چند مرحله اساسی است. البته، برنامه درمانی هر فرد بستگی به شرایط خاص او دارد. در ادامه، مراحل کلی کاشت ایمپلنت یک روزه را بررسی می کنیم:

  1. ارزیابی و برنامه ریزی: در این مرحله، پزشک شما با مطالعه جزئیات پزشکی و دندانی، بررسی سوابق شما و انجام آزمون های مورد نیاز مانند سی تی اسکن، برنامه درمانی را برای شما تدوین می کند.
  2. جراحی برای کشیدن دندان (در صورت لزوم): اگر دندان قبلی هنوز در محل قرار دارد و نیاز به استخراج داشت، این مرحله قبل از کاشت ایمپلنت صورت می گیرد.
  3. کاشت ایمپلنت: در این مرحله، پزشک ایمپلنت را در استخوان فک جایگزین می کند. این ایمپلنت به طور مستقیم در استخوان قرار می گیرد.
  4. نصب پروتز فوری: بعد از کاشت ایمپلنت، پروتز نصب فوری می شود.

مزایای ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری دارای مزایایی است که می تواند برای برخی افراد جذاب و مفید باشد. در ادامه، مزایای ایمپلنت فوری را توضیح می دهیم:

زمانبندی سریع: یکی از مزایای اصلی ایمپلنت فوری این است که روند جایگزینی دندان در یک جلسه انجام می شود. این به معنای صرفه جویی در زمان است و فرد می تواند در زمان بسیار کوتاهی دندان از دست رفته و پوسیده خود را جایگزین کند.

ترمیم ظاهر طبیعی: ایمپلنت فوری به شما اجازه می دهد تا دندان جایگزین را با یک پروتز دندان طبیعی و متناسب با رنگ و شکل دندان های اطراف جای گزین کنید. این باعث می شود ظاهری طبیعی و هماهنگ با سایر دندان های شما داشته باشید.

اختلالات فیزیکی کمتر: با ایمپلنت های یک روزه، نیازی به پیوند استخوان یا جراحی فلپ پریودنتال نیست. در مجموع، تأثیر فیزیکی کمتری روی استخوان و بافت اطراف دارد، که به معنای روند بهبودی آسان تر برای بیماران است. 

احتمال کمتر عفونت: برخلاف روش سنتی کاشت ایمپلنت دندان، داشتن ایمپلنت فوری به جلوگیری از تجمع باکتری و احتمالاً عفونی شدن دندان کمک می کند.

مشاهده کنید  عوارض ایمپلنت دندان

در کل، ایمپلنت فوری یک روش جدید و مفید در دندانپزشکی است که به بیماران کمک می کند تا به سرعت دندان های جدید خود را دریافت کنند و به آنها اجازه می دهد تا به صورت سریعتر و با راحتی بیشتری به زندگی عادی خود بازگردند.

ایمپلنت فوری دارای مزایای دیگری نیز است که می تواند برای بیماران بسیار مفید باشد که شامل موارد زیر می شود:

  • بازیابی کانتور صورت
  • کاهش چین و چروک های ناشی از تحلیل استخوان فک
  • نصب دندان ها روی فک و از بین رفتن هرگونه لغزش
  • از بین رفتن حساسیت به گرما و سرما
  • عدم نیاز به پیوند استخوان
  • کم شدن  میزان دفعات مراجعه بیمار به دندانپزشکی
  • بازگشت سریع به فعالیت های روزانه
  • عوارض کمتر

معایب ایمپلنت فوری

ایمپلنت های دندانی فوری، در حالی که مزایای متعددی را ارائه می دهند، خطرات بالقوه ای مانند شکست ایمپلنت، عفونت دهان، افزایش هزینه ها و درد را نیز به همراه دارند.

اول از همه، شکست ایمپلنت یک خطر مرتبط با ایمپلنت های یک روزه است. این زمانی اتفاق می افتد که ایمپلنت به دلیل از هم پاشیدگی یا حمایت ناکافی استخوان شل می شود یا از کار می افتد. به عنوان مثال، ایمپلنت های دندانی ممکن است شل شوند یا حتی بیفتند و نیاز به جراحی و ترمیم بیشتر باشد.

خطر دیگر عفونت دهان است که زمانی رخ می دهد که باکتری وارد حفره پالپ می شود و به بافت های مجاور دهان گسترش می یابد و منجر به التهاب لثه یا سایر بیماری های پریودنتال می شود. اگر تیم دندانپزشکی از روش صحیح پیروی نکند، این ممکن است در طول عمل کاشت ایمپلنت اتفاق بیفتد که منجر به درد، تورم و حتی تاثیر مضر بر سلامت کلی بیمار شود.

علاوه بر این، ایمپلنت های یک روزه ممکن است منجر به افزایش هزینه ها شوند. اگر ایمپلنت با استخوان فک ادغام نشود، نیاز به درمان های اضافی می تواند به هزینه اولیه این عمل بیافزاید. روش های تکمیلی مانند برداشتن ایمپلنت شل، پیوند استخوان برای تقویت استخوان، و… می تواند هزینه کلی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

در نهایت، درد نیز  یکی از عوارض جانبی قابل توجه ایمپلنت های دندانی است. بیمارانی که ایمپلنت های فوری دارند ممکن است در مرحله بهبودی اولیه درد تجربه کنند، به خصوص اگر عفونتی وجود داشته باشد. به عنوان مثال، بیمار ممکن است پس از کاشت در استخوان فک، در محل ایمپلنت دچار ناراحتی، کبودی و تورم شود. این عوارض می تواند از چند روز تا یک هفته ادامه داشته باشد. تاج یا بریج که بلافاصله پس از جراحی قرار داده می شود نیز می تواند حساس یا ناراحت کننده باشد، به خصوص اگر ترمیم به درستی روی بیمار قرار نگیرد یا اگر ایمپلنت تحت فشار بیش از حد باشد.

کاندیدا مناسب ایمپلنت دندان

برای کاشت ایمپلنت، استخوان فک باید به میزان کافی سالم و قوی باشد تا بتواند ایمپلنت را پذیرفته و به آن بچسباند. این استخوان نمی تواند دچار بیماری استخوانی، آبسه یا ضعف بیشتری باشد.

لثه نیز باید به سطحی سالم و مناسب رسیده باشد تا امکان نصب ایمپلنت را فراهم کند. اگر لثه دچار عفونت، التهاب بالا یا برجستگی های زیادی باشد، باید ابتدا مشکلات لثه را درمان کنید.

همچنین برخی بیماری ها مانند بیماری های قلبی سنگین، دیابت یا اختلالات خونریزی می توانند موانعی برای کاشت ایمپلنت باشند. در صورت داشتن هرگونه مشکل پزشکی، باید با پزشک خود مشورت کنید.

به طور کلی برای اینکه بدانید آیا کاشت ایمپلنت دندان یک روزه برای شما مناسب است یا خیر، باید ابتدا به یک دندانپزشک مراجعه کنید. دندانپزشک اصفهان شما باید بررسی کاملی از دندان های شما انجام دهد و بررسی کند که آیا شما برای کاشت ایمپلنت دندان فوری مناسب هستید یا خیر.

تجربه ایمپلنت فوری با بهترین متخصص ایمپلنت اصفهان

آیا می‌خواهید در یک روز به دندان‌های رویایی خود دست پیدا کنید؟ آیا می‌خواهید لبخندتان را بلافاصله بعد از افتادن دندانتان، ترمیم نمایید؟ ما برای شما راهکاری سریع و کارآمد داریم: ایمپلنت فوری!

  • ✨ با ایمپلنت فوری توسط بهترین دندانپزشک ایمپلنت اصفهان حالا می‌توانید به سرعت به لبخندی جدید و زیبا دست یابید. با روشی پیشرفته، یک روز کافی است تا دندان‌های ثابت و با کیفیت برای شما کاشته شود.
  • ✨ با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، جراحی کاشت ایمپلنت و نصب پروتز فوری به صورتی انجام می‌شود که شما می‌توانید در روز عمل به زندگی معمولی خود بازگردید.
  • ✨ با استفاده از ایمپلنت فوری، فرآیند طولانی و مستلزم چند مرحله را برای کاشت ایمپلنت رها کنید. همین امروز می‌توانید به دندان‌های ثابت و قابل اعتماد دست یابید.

⏰ زمان همین الان است! برای رسیدن به لبخندی مطمئن و بازگشت به زندگی معمولی، با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت در خدمتتان باشیم.

شماره تماس: ۰۹۳۰۳۳۳۸۹۱۹

آدرس: اصفهان، شیخ صدوق شمالی ، بین وکلا و شیخ مفید ، مقابل بانک تجارت

ساعت کاری: روز های کاری شنبه تا چهارشنبه 16 الی 20

با ایمپلنت فوری توسط دکتر حامدی متخصص ایمپلنت اصفهان زندگی را بهتر کنید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن
Call Now Buttonتماس با مطب